Jij bent stukadoor

Goed dat je ons gevonden hebt!
Stucfinder is er om jou, als vakman, te ontzorgen. Hieronder beschrijven we hoe wij de samenwerking met jou kunnen aangaan. Het lijkt ons leuk om met jou te mogen samen werken 🙂

Bekijk het stappenplan.

Stap 1

Overzicht inventarisatie

Stucfinder inventariseert de wensen en eisen van de klant en maakt daar een “overzicht” van. In dat overzicht staan onder andere voor welk product ze gekozen hebben, aantal m2, adresgegevens en alle andere aanvullende vragen en wensen.

Virtual Assistant
Zoeken
Stap 2

Verwerker zoeken

Stucfinder zoekt een stukadoor voor de opdracht. We kijken daarbij naar een aantal punten zoals:

  • ben je gecertificeerd om met het product te werken dat de klant gekozen heeft ,
  • woon je in de omgeving,
  • past het in jouw planning.

Als we elkaar daarin kunnen vinden kun je natuurlijk de situatie ter plaatse bekijken. 2 zien immers meer dan 1 en wij begrijpen dat jij als vakman er ook graag een bepaald gevoel bij wilt hebben.

Stap 3

Offerte & Overeenkomst

Stap 3 bestaat uit een aantal onderdelen:

Als jij de opdracht ziet zitten dan stuur jij je offertegegevens naar Stucfinder. Stucfinder maakt de offerte aan de hand van die gegevens. Natuurlijk checken wij bij elkaar of de offerte juist is. Met een beetje van jezelf en een beetje van Stucfinder moeten we een offerte kunnen maken die de klant niet kan weerstaan. Hier begint het ontzorgen door Stucfinder.

Nadat de offerte is verzonden, houd Stucfinder het traject in de gaten. Komt er géén of een negatieve reactie dan neemt Stucfinder persoonlijk contact op met de klant om te kijken waar de kink in de kabel zit. Natuurlijk wordt alles aan jou teruggekoppeld.

In deze fase tekenen we ook samen een “opdrachtovereenkomst” waarin we bepalen dat we voor dit project samenwerken met elkaar. Dit is een standaard document dat bij elke opdracht wordt gebruikt. Hierin noteren we alle afspraken die gemaakt zijn zodat van tevoren duidelijk is waar we aan beginnen.

Administratie
Werk in uitvoering
Stap 4

Als de offerte goedgekeurd is kun jij lekker aan de slag!

Stucfinder neemt contact op met de klant om het project definitief in te plannen, stuurt een voorschotfactuur met jouw bedrijfsgegevens en bewaakt dat die betaald wordt.

Dit is dan ook het moment dat Stucfinder de commissie factuur van 10% van het factuurbedrag aan jou stuurt.

Als de voorschotfactuur is voldaan kom jij in actie en geef jij de muren van de klant persoonlijkheid. Als de werkzaamheden afgerond zijn en de klant tevreden is stuurt Stucfinder de eindfactuur naar de klant. Ook nu houdt Stucfinder bij jou een vinger aan de pols of de factuur betaald is en onderneemt actie als dat niet zo mocht zijn.

Heb jij geen zin in de administratieve rompslomp en wil je alleen lekker smeren?

Neem dan contact met ons op voor een kennismakings-gesprek en ga een samenwerking met ons aan.

Je bericht is verzonden

Dank voor het aanmelden. Binnen 3 dagen na ontvangs van je bericht nemen wij contact met je op.

Wij hopen op een goede samenwerking.